Studia podyplomowe

Social Media & Content Design


Kontakt w sprawie studiów podyplomowych

csp@wskm.edu.pl
tel. 514 796 979 lub 63 249 1262

Rekrutacja przedłużona do 21.05.2021 r.


  • Uczelnia: Wyższa Szkoła Kadr Menadżerskich
  • Kierunek: SOCIAL MEDIA & CONTENT DESIGN
  • Czas trwania: 2 semestry / 170 h dydaktycznych / 29 dni spotkań on-line: piątki w godz. 16.30 – 20.00 i soboty w godz. 9.00-16.00)
  • Termin rozpoczęcia: maj/czerwiec 2021
  • Zajęcia odbywać się będą on-line w czasie rzeczywistym w wirtualnej sali wykładowej, z możliwością interakcji z trenerem i pozostałymi uczestnikami.

Cena: 4 350,00 *całkowita opłata – bez dodatkowych opłat wpisowych itp.

  • Możliwość regulowania płatności w 2 ratach.
  • Przy jednorazowej wpłacie należności rabat w wysokości 5%
  • Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z jednego podmiotu rabat w wysokości 5%
  • Przy zgłoszeniu minimum 6 osób z jednego podmiotu rabat w wysokości 10%

Istnieje możliwość skorzystania z dofinansowania studiów w ramach tzw. bonów szkoleniowych / rozwojowych. Osoby zainteresowane prosimy o sprawdzanie informacji o ich dostępności u lokalnych operatorów. 

Informacja o dofinasowaniu: Biuro Usług Rozwojowych.

Studia podyplomowe SOCIAL MEDIA & CONTENT DESIGN stanowią odpowiedź na wyzwanie współczesnego świata, który zdominowany został w znacznej mierze przez nowoczesne technologie komunikacji. Przyczyniło się to do dynamicznego rozwoju mediów społecznościowych stanowiących w znacznym zakresie instrument wszechstronnie wykorzystywany w rozwoju biznesu. Specjaliści social mediów budują markę pracodawcy, decydując często o jej rozpoznawalności, determinując pozycję rynkową firmy, produktu.

Celem studiów podyplomowych SOCIAL MEDIA & CONTENT DESIGN jest:

umożliwienie słuchaczom zdobycia wszechstronnej wiedzy teoretycznej, równocześnie ściśle wiązanej podczas warsztatów z umiejętnościami praktycznymi, z zakresu social mediów, marketingu internetowego oraz ich szerokiego wykorzystywania jako instrumentu oddziaływania na otoczenie m.in. biznesowe.

Absolwenci zyskają kompetencje pozwalające na samodzielne dobieranie do własnych potrzeb odpowiednich narzędzi komunikacji online, płynnego zarządzania nimi, projektowania kompetentnej treści medialnej oraz efektywnego prezentowania się przed kamerami, planowania skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych, w celu pozyskania oczekiwanego ruchu w sieci, w oparciu o sprawdzone narzędzia analityczne, budowanie nowoczesnej marki pracodawcy, produktu lub własnej, reklamy on-line i projektowanie kampanii reklamowych, podejmowanie współpracy online. Nasze studia kształcą specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego – social media managerów, specjalistów digital marketingu, content designerów, strategów sprzedażowych i marketingowych, kreatywnych i kompetentnych pracowników działów powiązanych z social mediami, marketingiem, sprzedażą, reklamą, PR oraz osób, które pragną skutecznie zbudować własną markę osobistą w cyfrowym świecie.
Studia dają również okazję do nawiązania nowych, cennych kontaktów biznesowych i możliwość wymiany doświadczeń między wykładowcami i słuchaczami.

Studia podyplomowe SOCIAL MEDIA & CONTENT DESIGN przeznaczone są dla:

pracodawców i pracowników odpowiedzialnych za wizerunek firmy, budowanie marki, promocję, dla osób zatrudnionych bądź pragnących podjąć zatrudnienie w działach marketingu, reklamy, sprzedaży, agencjach digitalowych, PR a także osób chcących podnieść swoje kompetencje z zakresu social mediów i marketingu internetowego, dla realizacji własnych projektów, idei, potrzeb.

Dlaczego warto podjąć studia podyplomowe SOCIAL MEDIA & CONTENT DESIGN:

  • Absolwent studiów zdobędzie wszechstronna wiedzę z zakresu marketingu internetowego
    i social mediów
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu ochrony marketingu internetowego
  • Studia realizowane są z wykorzystaniem nowatorskich metod i technik kształcenia
    na odległość (sesje on-line)
  • Wykładowcy to osoby łączące wieloletnie doświadczenie praktyczne z zaawansowaną wiedzą teoretyczną z szeroko rozumianej tematyki social mediów
  • Możliwość wymiany doświadczeń między wykładowcami i słuchaczami pełniącymi różne funkcje w organizacjach i reprezentującymi różne branże / sektory gospodarki
  • Okazja do nawiązania szerokich kontaktów biznesowych o strategicznym znaczeniu dla organizacji oraz karier zawodowych uczestników studiów

Warunki uczestnictwa:

  • ukończenie studiów wyższych I stopnia (licencjackich lub inżynierskich) lub II stopnia (magisterskich) lub studiów jednolitych magisterskich,
  • terminowe zgłoszenie (elektroniczna rejestracja),
  • wniesienie opłaty za studia oraz zobowiązanie do ponoszenia kosztów odpłatności za studia.

Rekrutacja odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń. Warunkiem uruchomienia studiów jest zebranie minimalnej wymaganej liczby uczestników. Decyzję o przyjęciu na studia podyplomowe podejmuje Komisja Rekrutacyjna.

Forma zaliczenia:

Uzyskanie pozytywnych ocen ze wszystkich przedmiotów oraz projekt dyplomowy dotyczący wybranego obszaru związanego z przedmiotem studiów.


PROGRAM STUDIÓW

Przedmiot: MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - kulisy praktycznej wiedzy / SOCIAL MEDIA know-how

Liczba godzin: 76
Zagadnienia: Komunikacja w social mediach, budowanie grupy docelowej; Facebook; Messenger marketing i chatboty; Instagram; Twitter, LinkedIn, Snapchat, Pinterest; Zarządzanie dyskusją, komentarzami, kryzysem; TikTok; Prezentacja przed kamerami, doskonalenie głosu, mowa ciała, angażowanie widzów; Podcastowanie i videocastowanie; Video marketing, YouTube, Transmisja LIVE; Psychologia zachowań w sieci, trendy konsumenckie w social mediach.

Przedmiot: PROJEKTOWANIE TREŚCI / CONTENT DESIGN

Liczba godzin: 14
Zagadnienia: Content marketing - tworzenie treści, dystrybucja, projektowanie strategii; Copywriting, Big Ideas - kreowanie treści reklamowej; Storytelling - sztuka opowiadania.

Przedmiot: INTERNETOWE KAMPANIE REKLAMOWE / SOCIAL MEDIA ADVERTISING

Liczba godzin: 24
Zagadnienia: Skuteczna reklama w mediach społecznościowych - budowa przekazu, grupy docelowej, strategii, szacowanie kosztów; Twoja reklama na Facebooku, Instagramie; Google Ads - tworzenie kampanii reklamowej z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi.

Przedmiot: NARZĘDZIA SPRZEDAŻOWO – MARKETINGOWE / e-COMMERCE & e-MARKETING

Liczba godzin: 46
Zagadnienia: Social Commerce, social selling - przemyślany handel społecznościowy; Praktyczne aspekty strategii komunikacji marketingowej / brandingowej w mediach cyfrowych; Skuteczne prezentacje multimedialne - aspekty przygotowania formy, która skutecznie sprzeda nasze projekty lub idee; Crowdfunding - jak zebrać pieniądze na finansowanie własnych projektów i idei; SEO, SEM - budowanie widoczności w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowanie wyników, optymalizacja stron; Analityka mediów społecznościowych, Google Analytics, FacebookInsights - praktyczne wskazówki i typowe błędy; Funkcjonalna, ciekawa strona internetowa - projektowanie, budowa.

Przedmiot: WSPÓŁPRACA- Influencer Marketing i Blogosfera/ COOPERATION

Liczba godzin: 6
Zagadnienia: Influencer Marketing - dopasowanie współpracy do potrzeb, ocena potencjału, najlepsze praktyk; Blogosfera - dopasowanie współpracy do potrzeb, ocena potencjału, najlepsze praktyki.

Przedmiot: PROJEKT ZALICZENIOWY / FINAL PROJECT

Liczba godzin: 4
Zagadnienia: Konwersatorium dyplomowe.


Wykładowcy

Studia prowadzone są metodami warsztatowymi, czyli nauczania poprzez praktykowanie, w sposób szczególny uwzględniającymi trening pozyskiwanych umiejętności, na bieżąco weryfikujący ich przydatność oraz przyswajalność wiedzy praktyczno-teoretycznej. Nasi wykładowcy to osoby łączące ogromną wiedzą teoretyczną z zakresu swoich specjalizacji z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Wśród nich są:

Adrian Gamoń – strateg, ekspert ds. brandingu i social media. Założyciel agencji Option 360 Agency  wyspecjalizowanej w komunikacji marek w mediach cyfrowych. Twórca dwóch unikatowych kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”.

Mateusz Czech - Zawodowo związany z Sentione jako Chatbot Designer. Prowadzi też własną firmę, gdzie buduje chatboty dla klientów i wdraża kampanie z wykorzystaniem Messengera. Współpracuje z markami jak Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Denley, Go–Leasing czy I<3 Marketing. Ma słabość do technologii, czemu daje upust we własnym podcaście. Wykłada na Uczelniach Wyższych z budowy chatbotów i wykorzystania nowych technologii. Prelegent branżowych konferencji. Prywatnie wielki fan marki Apple i twórczości VNMa. Autor bloga czechu.pl.

Dagmara Pakulska - królowa polskiego Twittera. Zajmuje się budowaniem strategii dla lokalnych i globalnych marek, komunikacją w świecie online.  Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie czy Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Autorka wielu artykułów  do m.in. Magazynu Sprawny Marketing, Nowa Sprzedaż, Social Media Manager czy Magazynu Online Marketing.

Jakub Biel - Kreatywne reklamy robił już w kosmosie, telegazecie, Tinderze, TikToku, a nawet na Pornhubie. O niestandardowych kampaniach opowiada na uczelniach i konferencjach, w tym TEDx, I Love Marketing, Infoshare czy Marketing Hits w Mińsku. Firmę założył w Prima Aprilis i nazwał „Ambaje”, co w języku polskim jeszcze 200 lat temu oznaczało głupoty, mrzonki, dyrdymały i zmyślone historie.

Monika Czaplicka - właścicielka agencji social media Wobuzz. Popularność przyniosła jej „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” i „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. Autorka „Uwiedź klienta – marketing w social mediach” (PWN), „Zarządzanie kryzysem w social mediach” (Helion), współautorka „Biblii E-biznesu II”. Prowadzi bloga czaplicka.eu. Obecna na wielu konferencjach, wykładowca m.in. w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Influencerka 2018.

Sylwia Dąbrowska - instruktor teatralny, pedagog dramy; absolwentka Akademii Praktyk Teatralnych w Gardzienicach. Uczy aktorstwa, przygotowuje produkcje teatralne. Pracuje z ludźmi, którzy chcą występować na scenie, bądź przed kamerą. Uczy m.in. w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Poprzez swoje video, live’y, artykuły na blogu i kursy online, pokazuje jak zrobić, by lepiej prezentować się przed kamerą, doskonalić swój głos i angażować widzów.

Krystian Zych - od ponad 20 lat zajmuje się techniczną stroną prowadzenia biznesu. Swoje doświadczenie zdobywał na prawie wszystkich stanowiskach informatycznych w małych firmach i dużych korporacjach. Na co dzień zajmuje się edycją nagrań audio i video. Głównie podcastów. Prowadzi szkolenia i warsztaty podcastowe, koordynuje działania związane z publikacją podcastów, współpracuje z dużymi firmami medialnymi, korporacjami, rozgłośniami radiowymi, instytucjami państwowymi, ale też z osobami prywatnymi. Organizuje konferencje podcastowe, współpracuje z firmami hostingowymi, pisze artykuły i nagrywa filmy nt. podcastów.

Kamil Bolek - członek zarządu i dyrektor marketingu LTTM, największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, w skład której wchodzą: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu, Gameset - agencja gaming marketingu. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)". 

Piotr Bucki - niezależny konsultant i doradca, szkoleniowiec, wykładowca, dziennikarz, coach, manager. Współtwórca projektu Travel World Passport. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku na kierunku PR i Marketing Partnerski i Prowadzenie e-biznesu, Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych i na Uniwersytecie Gdańskim. Prowadzi autorskie wykłady i spotkania w tematyce szeroko rozumianej komunikacji, tworzy strategie komunikacji. Autor tekstów dla takich pism jak Maleman, Psychologia w szkole, Charaktery, Dolce Vita i Prestiż.

Krzysztof Marzec -  ma za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów i kursów w tematyce Google Ads. Z Google Ads i Analytics korzysta od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbył wiele kursów jak uczyć i prezentować. Ma za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Jego książki w tematyce Google sprzedały się w ponad 3 500 egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika.

Damian Czajecki-Kałwa - Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w tworzeniu oraz optymalizacji stron i sklepów internetowych na takich platformach jak WordPress, Joomla, Shoper, PrestaShop czy Magento. Na koncie ma setki stworzonych stron internetowych, sklepów on-line oraz wdrożonych zaleceń optymalizacyjnych na podstawie audytów SEO. Na co dzień pracuje w oparciu o CMS WordPress, który wykorzystuje do tworzenia stron www, aplikacji webowych czy sklepów internetowych. WordPress nie ma przed nim żadnych tajemnic. Prowadzi szkolenia z WordPressa a także warsztaty z optymalizacji technicznej SEO.

Marta Koziarz - prowadzi 10-osobowy zespół SEM koordynując rozwój i wdrażanie innowacji a także bezpośrednio zarządza kampaniami Google Ads dla własnych Klientów. Jest certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics oraz praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Prowadzi również indywidualne szkolenia i konsultacje z zakresu: Google Ads, Analytics oraz Tag Manager. Jest finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.

Maciej Budzich - bloger, juror w konkursach branżowych, nagrody: Blog Roku, Bloger dekady 2015, Człowiek Roku 2009, za Prezentacje marketingowe 2017-2019. Pasjonat i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Uczestnik na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładowca m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie, Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie na kierunku marketing internetowy.

Rafał Sowiński – marketer, kulturoznawca, wykładowca, copywriter. Freelancer, poprzednio pracował jako team leader zespołu mediów społecznościowych w firmie Columbus Energy oraz senior content designer w agencji Option 360, gdzie prowadził działania dla klientów m.in. z branży budowlanej, turystycznej czy kulturalnej. Wcześniej obejmował stanowisko social media managera w Fundacji Studentów i Absolwentów AGH „ACADEMICA”. Doktorant kulturoznawstwa na Wydziale Polonistyki UJ, gdzie prowadzi autorski kurs poświęcony kulturze internetu. Członek kadr studiów podyplomowych oraz magisterskich organizowanych przez Wydział Humanistyczny AGH.

Szymon Lisowski – Digital Marketing Lead, CEO w firmie konsultingowej Socjomania. Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Specjalizuje się w social media marketingu i Facebook Ads. Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Uniwersytet Warszawski, Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Jagielloński, Orange Integrated Solutions, Orange, KUKBUK, Interia, RMF24, Capgemini, Saint-Gobain, Costa Coffee, GROHE, Obag, DeeZee, Kanlux i wielu innych. Współpracował także z instytucjami rządowymi, NGO, agencjami, globalnymi korporacjami jak i przedstawicielami sektora MŚP. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute kursów z Digital Marketingu i Social Media Marketingu. Zdając egzamin trenerski uplasował się w pierwszej piątce najlepszych wyników na świecie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu social media marketingu, Facebook Ads, strategii digital i e-handlu. Wykłada m.in. na Akademii Górniczo-Hutniczej, Wyższej Szkole Bankowej, Wyższej Szkole Europejskiej, Collegium Da Vinci, Akademii Leona Koźmińskiego i innych. Współautor podręcznika „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”.

Mirosław Skwarek - właściciel Agencji Social Media Funnelstar.io, autor kursów i książek z dziedziny marketingu i sprzedaży internetowej, co-founder systemu do email marketingu GetAll.pl. Twórca Akademii Social Media, czyli internetowej szkoły, która uczy nowoczesnego marketingu w sieciach społecznościowych. Nagrywa i sprzedaje kursy od 2010 roku. Jest autorem ponad 50 kursów z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej. Dodatkowo od ponad 11 lat prowadzi bloga PerswazjaWSprzedazy.pl, gdzie uczy przedsiębiorców skutecznej sprzedaży. Autor Podcastu Internetowych Sprzedawców. Tylko w ostatnich 3 latach przeszkolił ponad 20 000 przedsiębiorców.

 

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj

Close